Algehele malaise na dotterbehandeling | Forum

Terug

Forum

12:55 12/03/2015

Algehele malaise na dotterbehandeling

6 weken geleden ben ik gedotterd en is er een tent geplaatst na een dreigend hartinfarct.
Hierna voel ik mee steeds beroerd ,misselijk en moe
Mijn cardioloog heeft alles nagekeken maar er blijken geen aanwijzigingen te zijn.
Is er iemand met dezelfde klachten en weet hij/zij de oorzaak?
0
3

Je moet Inloggen om te reageren

Arnold hart

medicijn bijwerkingen .

03:47 09/04/2015

Pim Tonino

Zoals al gesuggereerd kunnen uw klachten berusten op bijwerking van de medicatie, maar er kunnen natuurlijk ook allerlei andere zaken een rol spelen. Bij aanhouden van deze klachten adviseer ik u contact op te nemen met uw huisarts of cardioloog.

22:37 10/04/2015

Bert

Beste…. 11september 2015 ben ik gedotterd, en zijn bij mij 2 stents geplaatst in verband met vernauwing van bloedvaten.
Ik heb niet echt een hartinfarct gehad maar een waarschuwing. Het heeft weken geduurd eer ik weer de oude was (ik heb altijd veel gesport) en de laatste weken ben ik kortademig, zeker als ik moet praten.
Ben op advies van mijn cardioloog sinds 3 dagen gestopt met het medicijn
Metoprololtartraat Accord, heb wel minder klachten zoals uitdroging van mijn mond als ik in de nacht wakker wordt, en ijskoude handen en voeten.
Verder gebruik ik Brilique - Perindopril - Acetylsal Cardio en Atorvastatine.
Maar misschien zit het medicijn Metoprololtartraat nog in mijn bloed.
Ik heb aanstaande maandag weer een afspraak met mijn huisarts!
Graag goede raad, bij voorbaat dank!

15:59 27/11/2015