gevolgen na aneurysma | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

12:09 13/04/2015

gevolgen na aneurysma

19 maart j.l. heb ik een ablatie ondergaan maar kreeg als complicatie een aneurysma in mijn been, deze is na 2 keer “plakken” hersteld maar hoewel het bloed “zakt ”en langzaam minder wordt in mijn been blijf ik met een harde “plakaat/ei”in mijn lies zitten die niet verminderd.
Is dit “normaal” dat het maar niet afzakt? Wat kan ik er zelf aan doen dat het sneller minder wordt? Of is het beter naar een arts te gaan voor controle?
0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

U volet waarschijnlijk de diepere bloeduitstorting. Dat kan asl een plakaat voelen, omdat het bloed is gestold en tot een stevige substantie is omgevormd. Het lichaam ruitm dat zelf allemaal op, maar dat duurt weken. de verkleuring in uw huid is de oppervlakkige bloeduitstorting; deze kan van kleur veranderen en ook letterlijk naar beneden zakken.

14:06 13/04/2015

IngridAkkermans

Mij is hetzelfde overkomen , ben behandeld op 4 Oktober j.l
Hoe is het verder met jou gegaan ?
En had je ook zoveel pijn in je lies en een trekkend gevoel ?

09:38 14/10/2018