Aandoeningen van de aortaklep | Forum

Terug

Forum

00:00 01/01/2012

Aandoeningen van de aortaklep

Lees hier alles over: Aandoeningen van de aortaklep
0
4

Je moet Inloggen om te reageren

CDJ

Kunt u mij ook vertellen over de TAVI methode en wanneer je daarvoor in aanmerking komt?

12:00 18/05/2016

KittySchoenmakers

ik heb 17 oktober 20112 een nieuwe mechanische aortaklep gehad maar heb nooit het hartklepidentificatie-pas toegezonden gekregen. Moet ik daarvoor bij mijn behandelend arts zijn in het ziekenhuis?

09:36 17/11/2016

WoutJanssen

Ik heb een bicuspide aortaklep ,de klep opent niet volledig en sluit niet volledig!
Als ik ooit een operatie moet doen …zou ik dan voor een varkensklep kiezen of voor een metalen klep ? Kheb zo het gedacht dat die varkensklep rondom beter vast gemaakt kan worden aan de aorta/hart dan zo een metalen klep of zie ik het fout ? Die hechtingen gaan eruit ?

Ook vroeg ik me af , rode bloedcellen kunnen gaan klonteren tegen die metalen klep ? is dit zo ? waarom niet tegen een bioloische klep ? Puur omdat de klep van metaal is ? is dat de reden ?
Helpen die bloedverdunners wel genoeg tegen klonteren ? Stel dat het toch begint te klonteren en dat zo een klonter naar je hersenen gaat en daar een bloedvat afsluit ! Of verbrokkelt da klontje onderweg al ?

04:08 12/07/2017

WoutJanssen

Kan iemand hier aub op antwoorden ! Bij een mri scan van het hoofd …zonder dat ze iets in u arm spuiten…kunnen ze dan de aders toch goed zien en levenszgevaar uitlsuiten ? Ik heb het gevoel dat er iets met een ader scheelt in mijn hoofd aneurysma of gedeeltelijke verstopping of weet ik veel, heel vreemd dat de neuroloog geen contrast heeft laten inspuiten ! hij zocht mss alleen maar achter een tumor ofzo ! mijn klachtenzijn ,continu een storend gevoel hebben ;drukkend gevoel.alsof er iets nie op zn plaats zit in mijn hoofd! Dan word soms mijn denkvermogen ook zwakker ! dat is heel akelig ! allebei ! als het storend gevoel wat feller word ..ja dan word ik ook angstig enzo en eigenlijk beinvloed het doen ook mijn denkvermogen ,weet het niet zeker als het dan op dezelfde manier is ,ik vrees voor mn leven ! mij lijkt een angiogram de oplossing ,of een ct scan met contrast aangezien ik al mri heb gehad

04:25 12/07/2017