Overige hartklepaandoeningen | Forum

Terug

Forum

00:00 01/01/2012

Overige hartklepaandoeningen

Lees hier alles over: Overige hartklepaandoeningen
0
3

Je moet Inloggen om te reageren

cobyma

Mijn broer moet al maanden dringend geopereerd worden vanwege lekkende hartklep en 4 bypasses.
Dit kan niet omdat hij wonden heeft aan zijn voet. Bovendien is een bacterie de oorzaak van de lekkende hartklep.Hij is al een keer teruggestuurd uit Leuven (Belgie) omdat ze hem daardoor niet konden opereren.
Nu is opnieuw de voet geopereerd (zie foto) en het gaat lang duren voordat de wonden zijn geheeld.
Nu heeft hij inmiddels ook niet goed werkende nieren en mijn vraag is wat nu zijn levensverwachting is. In het ziekenhuis waar hij nu ligt zijn ze verbaasd dat hij er nog steeds is, maar zeggen dat hij kans heeft binnenkort te overlijden omdat een operatie aan het hart niet mogelijk is.

13:41 27/12/2017

Bijlagen:

karel voet december 2017 (1).jpeg

attachment karel voet december 2017 (1).jpeg (330.4 KB)

cobyma

Heb net een verkeerde foto gestuurd. Mijn broer moet al maanden dringend geopereerd worden vanwege lekkende hartklep en 4 bypasses.
Dit kan niet omdat hij wonden heeft aan zijn voet. Bovendien is een bacterie de oorzaak van de lekkende hartklep.Hij is al een keer teruggestuurd uit Leuven (Belgie) omdat ze hem daardoor niet konden opereren.
Nu is opnieuw de voet geopereerd (zie foto) en het gaat lang duren voordat de wonden zijn geheeld.
Nu heeft hij inmiddels ook niet goed werkende nieren en mijn vraag is wat nu zijn levensverwachting is. In het ziekenhuis waar hij nu ligt zijn ze verbaasd dat hij er nog steeds is, maar zeggen dat hij kans heeft binnenkort te overlijden omdat een operatie aan het hart niet mogelijk is.

13:43 27/12/2017

Bijlagen:

KAREL VOET DECEMBER 2017.jpg

attachment KAREL VOET DECEMBER 2017.jpg (236.2 KB)

Rob1950

Beste Cobyma,

Dat zijn grote zorgen over je broer Karel. Zo te zien op de foto
is hij een opgewekte en sterke man. Die kracht kan hem helpen
langer te leven. Maar hoe lang is niet te zeggen. Niemand weet
wanneer het tijd is. Probeer de vraag “hoe lang nog?” maar uit
je hoofd te krijgen en geef je broer de liefde die in je is. Dan
worden deze zware dagen vanzelf ook weer mooie dagen.
Heel veel sterkte Cobyma. En Karel, voor mij ben je een kanjer!

Rob

02:17 02/01/2018