hartritme stoornis na 3 dagen weer terug?? | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

02:19 19/09/2015

hartritme stoornis na 3 dagen weer terug??

Hartmestoornis terug na ablatie. 15 september ablatie gehad en nu 3 dagen later midden in de nacht wakker geworden met torenhoge hartslag zweet over heel mijn lijf misselijk en super teleurgesteld. Kan dit? Ze zeggen wel dat je overslagen kan hebben maar dit??? Het heeft 10 minuten geduurd en toen was het weg. Ben doodsbang. Heb geen medicatie en geen bloedverdunners kan dit kwaad? Kan het slecht zijn dat ik bijvoorbeeld stolsels kweek op de ablatie plaatsen? Wie kan me helpen? Ik ebn patient Vn vd voort in catharinaziekenhuis
0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Ik heb uit de vorige berichten begrepen dat je bent behandeld voor een AVNRT of bypass. In het algemeen zijn de behandelingen voor deze ritmestoornissen in meer dan 95% van de gevallen bij de eerste keer succesvol.
Het kan dus zijn dat de ritmestoornis weer is teruggekomen. Wel is het zo, dat je klachten dan wel het zelfde moeten zijn.
Het kan ook iets anders zijn geweest, maar dat moet iets zijn wat er al was. Met het type ablatie dat jij gehad hebt, kun je geen nieuwe ritmestoornissen maken. Er is dus geen nieuw probleem ontstaan.
Er is geen enkele reden om bang te zijn voor stolsels of voor andere enge zaken rondom je hart.
Kijk het rustig aan. Neem contact op met het ziekenhuis als het weer gebeurt, want dan kan er extra onderzoek gedaan worden.

09:19 19/09/2015