Leven na een hartinfarct | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

11:21 30/04/2014

Leven na een hartinfarct

3,5 jaar geleden heb ik en hartinfarct gekregen. Ik ben daarna weer gaan sporten. De laatste maanden voel ik tijdens mijn cardio-oefeningen op de crosstrainer pijnen die ik tijdens het infarct ook voelde. Pijn bovenin de rug, hoofdpijn, pijn in mijn kaak en soms op de borst.
Mijn uithoudingsvermogen wordt niet beter. Moet ik mij zorgen maken? Of moet ik doorbijten?
0
3

Je moet Inloggen om te reageren

Cassandra Hoorn

De pijn zoals u die beschrijft kan meerdere oorzaken hebben. Echter wanneer dit voor u herkenbare pijn is en lijkt op de pijn die u ervaarde bij uw infarct, wil ik u adviseren om contact op te nemen met uw huisarts, of indien u nog onder behandeling bent bij een cardioloog, met uw cardioloog.

Kijkt u ook eens bij de informatie rondom aandoeningen van de kransslagaderen.

17:35 30/04/2014

Francine Steerneman

Kijk ook eens wat Dr Lukas Dekker hierover heeft geschreven

22:02 30/04/2014

Lukas Dekker

Als u weer herkenbaar pijn tijdens inspanning voelt, dan moet u dat serieus nemen. Het kan betekenen dat er een nieuwe vernauwing opspeelt. Raadpleeg dus uw cardioloog. Zeker als deze pijn steeds vaker bij inspanning gaat optreden of als de herkenbare pijn ook in rust optreedt, is het belangrijk dat u snel contact opneemt met het ziekenhuis.

08:50 12/05/2014