zware hoofdpijnen na AVNRT ablatie weer terug | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

09:56 23/11/2015

zware hoofdpijnen na AVNRT ablatie weer terug

Ik heb vorig jaar oktober mijn AVNRT ablatie gehad.. Het is goed gelukt ik heb geen last meer van hartritmestoringen. Ik heb mijn hele leven al last van migraine gehad.Maar de laatste 12 jaar had ik er geen last meer van bij spanningen. Ik kreeg toen  inplaats van migraine bij spanningen en inspanning een hartritmestoring die in het ziekenhuis moest worden weggespoten.Ik had  wel al mijn hele leven bij inspanning al hartritmestoring maar dat ging altijd vanzelf weer weg, Waarom heb ik mijn migraines weer terug gekregen, ik heb het wel liever dan de hartritmestoringen! Ik heb geen hoge bloeddruk,mijn cholesterol is goed en hou mijn hartritme zelf in de gaten! Voor de ANVRT ablatie had ik doorlopend bloedneuzen, die zijn na de ablatie gelijk gestopt.

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Albert Meijer

Hiervoor kan ik echt geen verklaring op cardiologisch gebied bedenken. Wellicht reageert u bij spanningen snel met lichamelijke klachten. Dat zien we wel vaker. Waarom “het” er bij u dan uit moet in de vorm van migraine, kan ik u niet zeggen. Wellicht kunt u met ontspanningsoefeningen, yoga, ademhalingstechnieken ed grip krijgen op de manier waarop u met spanningen omgaat. U huisarts kan u daar zeker in adviseren.

14:08 23/11/2015

Hart Patient

Bedankt voor het snelle antwoorden!

14:48 23/11/2015