medicijnen | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

19:53 06/06/2016

medicijnen

Na het plaatsen van stents in de liezen, gebruik ik bloedverdunners. Griepverschijnselen  iedere dag. Oorzaak na 2,5 jaar niet gevonden. Inmiddels pacemaker, slaapapneu (72stops per uur) alle onderzoeken nu gehad. Als laatste nu Myocardperfusiescintigrafie testen gehad. Ook weer niets gevonden. Tijdens dit onderzoek zagen ze iets op de monitor toen de vloeistof via een infuus werd toegediend. Dit gaf grotendeels dezelfde reactie als die waar ik vaak last van heb. Die verschijnselen zijn neus gaat dicht zitten, spieren verstijven in lichaam en ik word overvallen door een zware vermoeidheid.  Waar kan ik terecht om mijn medicijnen eens door te laten lichten? Jaren terug zijn medicijnen ook eens gewisseld vanwege de ziekenfondsverzekering,  toen ook ernstige klachten gehad. Die verdwenen toen ik mijn oude medicijnen weer terug kreeg. Ik ben 61 en kan geen hele dag functioneren, graag een advies

 

 

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Wellicht kreeg u tijdens het onderzoek adenosine, en dit geeft kortdurend een verveledn gevoel. We weten dat sommige varianten van medicijnen klachten nunnen geven en de andere niet. Uw probleem met medicijnen horen we vaak.
Ik adviseer u dan ook om dit te bespreken met de arts die u uw medicijnen heefet vorogeschreven. Hij weet ook of er alternatieven mogelijk zijn.
Ik hoop van harte dat er een oplossing gevonden kan worden.

08:38 07/06/2016

Claudia Langendonk-Tempelaars

Goedemorgen
Kan de combinatie metropolol en amoxicilline kwaad?Wordt Door kennis in de ochtend ingenomen en is dan vaak duizelig en niet lekker.Gebruikt ook nog de bloeddrukverlagende captopril .Kan het zijn dat de bloeddruk dan misschien TE laag is?
Mvg Claudia Langendonk

08:58 13/06/2016