Hartritmestoornissen | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

12:21 02/08/2016

Hartritmestoornissen

Ik kamp al sinds mijn 17 jaar met vervelende hartritmestoornissen,

hartoverslagen,trillingen aan men hart,een drukkend gevoel,en nog vanalles.

Verschillende onderzoeken gedaan maar nooit echt iets gevonden,uit onderzoek bleek dat ik ook wat last heb van een verhoogde bloeddruk.

Heb hiervoor medicatie gekregen,inderal: vroeger 80 mg per dag,nu 40 mg per dag omdat bloeddruk beter was en cardioloog vond het dan niet nodig om nog 80 mg per dag in te nemen met alle gevolg dat ik meer last heb van de ritmestoornissen.

Vroeger had ik er 1 x in de week eens last van,nu is het helaas erger geworden,er gaat geen dag voorbij dat ik ze niet voel,soms zelf in de nacht. Dan word ik er wakker van.

Dit beheerst dagelijks mijn leven,het beperkt mij in alles wat ik doe.

Ik word er heel moedeloos van en leef constant in angsten.

Ik heb het gevoel dat 40 mg per dag te weinig is voor de ritmestoornissen of dat ze gewoon niet meer helpen.

Kan iemand mij goede raad geven?

 

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Er wordt op deze website heel veel gesproken over hartoverslagen. Veel mensen hebben er last van of maken zich er zorgen over.
Overslagen zijn lastig te behandelen. Sommige mensen voelen ze wel, andere mensen weer helemaal niet. Inderal is geen eerste keuze voor overslagen, maar het kan zijn dat het als een soort gunstige bijwerking, ook de overslagen in uw geval behandeld. Als u last had van 80 mg inderal dan zou ik het nu weer nuet terug verhogen. Als u met 80 inderal geen andere bijwerkingen had, zoals duizeligheid en vermoeidheid, dan kunt u gewoon 80 weer eens proberen.
Als dat allemaal niet werkt geef ik u tambocor ter overweging. Dat werkt vooral goed op overslagen in rust, zoals in uw geval. Bespreek dat eens met uw cardioloog.
Maakt u zich vooral geen zorgen over de overslagen.

14:06 02/08/2016