Escalitopram antidepressiva / U-golven | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

16:41 03/08/2016

Escalitopram antidepressiva / U-golven

Eerder deze week plaatste ik een vraag over het gebruik van Escitalopram.en het verlengde QTsyndroom. Vandaag heb ik een ecg laten maken. De diagnose was: 'in de essentie een normaal ecg'. Er was een kleine notitie opgekrabbeld bij overige: u-golven. Omdat ik zelf de cardioloog niet gesproken heb wilde ik vragen wat dit betekent en of ik me zorgen moet maken. Uit Google werd ik niets wijzer. Ik hoef niet terug te komen bij de cardiologie en behoef verder ook geen verdere behandeling. Ook zou ik graag weten of die U-golven een relatie kunnen hebben met het gebruik van de escitalopram (nu 15mg p dag). De ecg is toegevoegd als bijlage.

Bijlagen:

20160803_163540.jpg

attachment 20160803_163540.jpg (9.2 MB)

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Albert Meijer

helaas is dit forum niet bedoeld om dergelijke persoonlijke adviezen te geven. Ik raad u aan toch uw eigen cardioloog te raadplegen

18:19 03/08/2016

SuzyQ

Sorry, dat wist ik niet.

19:07 03/08/2016