Ik wil heel graag weten in welk ziekenhuis de meeste kennis beschikbaar is over deze aandoening en het opereren hiervan.
Wat kan en mag ik doen qua tilwerk incidenteel tillen van 25 kg, een probleem of niet?
Verder wil ik graag weten wat ik op dit moment wel of niet kan doen kan sporten. Ik loop hard en voetbal. Welke hartslagzones zijn bij hardlopen acceptabel. rusthartslag 52 en leeftijd 46. Alvast bedankt voor de reacties.
Mijn cardioloog vraagt op dit moment een second opion in Nieuwegein. Over hoe het vervolg moet gaan zijn. Mijn klep heeft weinig lekkage en verkalking de aneurysma is in een ...
Hoi,Ik ben Leonie, een vrouw van 33 jaar en Ik lees vaak mee op hartvolgers en ben erg blij met jullie infomatie. Nu heb ik zelf een vraag. Sinds 2015 kom ik jaarlijks ...
Hallo,
Ik wil heel graag weten in welk ziekenhuis de meeste kennis beschikbaar is over deze aandoening en het opereren hiervan.
Wat kan en mag ik doen qua tilwerk incidenteel tillen van 25 kg, een probleem of niet?
Verder wil ik graag weten wat ik op dit moment wel of niet kan doen kan sporten. Ik loop hard en voetbal. Welke hartslagzones zijn bij hardlopen acceptabel. rusthartslag 52 en leeftijd 46. Alvast bedankt voor de reacties.
Je moet Inloggen om te reageren
Maria Van Eijck
Heeft u met uw andere vraag voldoende antwoord gekregen?
Ook op deze vraag daarbij?
09:57 28/08/2016