spierprobleem na plaatsen stent | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

14:42 02/11/2016

spierprobleem na plaatsen stent

Hallo,

er zijn bij mij, 2 1/2 jaar geleden 2 stents geplaatst via  mijn lies.

Na revalidatie bleef ik last van mijn dijspier houden. Volgens de cardioloog kon het zijn dat er een zenuw was geraakt en dat dat na een maand of drie zou verdwijnen.

Nu zo lang later is de situatie nog steeds als volgt: Als ik loop begint na een half uurtje mijn bovenbeen gevoelloos te worden. Een kwartiertje later begint het te tintelen wat na een kwartiertje overgaat naar een gevoel of er duizenden naalden in mijn bovenbeen prikken, erg pijnlijk. Als ik dan blijf doorlopen zak ik enige tijd later door mijn been, en als ik ga zitten zakt het langzaam weg en kan ik na een kwartiertje weer door, tot de volgende "aanval".

Ik heb lang gewacht omdat ik nog steeds verwachtte dat het zou verdwijnen, maar eigenlik wordt het steeds erger.

Graag een advies, Ruud van den Berg

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Maria Van Eijck

Beste Ruud,

U loopt inderdaad al lang met deze klachten.
Mijn advies zou zijn om met de huisarts contact op te nemen.
Zeker omdat u zo te lezen niet echt vooruit kunt.

Beterschap.

14:57 02/11/2016