Als copd, gold 3 patiente en hartpatiente meet ik zo af en toe mijn saturatie. Nu heb ik gezien dat bij "zware" inspanning het lijntje onderin wat de hartslag aangeeft zeer onregelmatig wordt, de saturatie is dan ook laag en de hartslag boven de honderd. Moet ik mij hierover zorgen maken of is dit normaal?
hallo,ik ben een vrouw van 49 jaar,ondertussen al 3 jaar last van hartritmestoornissen,eerder hartkloppingen gehad waarvoor ik 10 jaar bisoprolol nam,twee jaar geleden beginnen met minder adem te krijgen,cardioloog geweest,allerhande ...
Heb ablatie gehad voor atriumflutter, bijna 3 maanden geleden? Toch weer aanval atriumflutter afgewisseld met atriumfibrilleren, heel naar gevoel, en tussendoor een aanval van AVNRT.? Ze noemden dat uncommon atriumflutter? ...
Geachte arts,
Als copd, gold 3 patiente en hartpatiente meet ik zo af en toe mijn saturatie. Nu heb ik gezien dat bij "zware" inspanning het lijntje onderin wat de hartslag aangeeft zeer onregelmatig wordt, de saturatie is dan ook laag en de hartslag boven de honderd. Moet ik mij hierover zorgen maken of is dit normaal?
Met vriendelijke groet,
Ine
Je moet Inloggen om te reageren
Maria Van Eijck
Bij iemand met COPD is dit een normaal proces.
Bij inspanning verhoogd uw hartslag waarbij de saturatie daalt.
08:53 06/11/2016