WIN! Ik raad hart.volgers anderen aan, omdat.... | Forum

Terug

Forum

15:40 11/11/2016

WIN! Ik raad hart.volgers anderen aan, omdat....

We zijn nu al een tijdje bezig met hart.volgers. Het is wat wennen voor sommigen, maar we doen altijd ons best om eerlijke antwoorden te geven en we vinden het heel belangrijk dat u met elkaar in gesprek bent. Niemand kan zoveel advies geven als lotgenoten. 

Nu hebben we een vraag voor U! Wij willen heel graag weten waarom U hart.volgers aan zou raden aan andere mensen. Ook stellen wij open feedback op prijs over wat u graag meer zou zien.

Als tegenprestatie verloten we een exclusief hart.volgers wielrenpak aan degene met het meest aansprekende antwoord of bijdrage.

Mogen wij u vragen, waarom u hart.volgers aanraadt? Plaats uw reactie hieronder in een commentaar.

Op de foto ziet u cardioloog Lukas Dekker in het hart.volgers wielrenpak. Cool toch?

We willen einde maand het wielrenpak weggeven.

Bijlagen:

IMG_1817.JPG

attachment IMG_1817.JPG (1.6 MB)

5
13

Je moet Inloggen om te reageren

Juliette

In het wielrenpak van cardioloog Lucas Dekker pas ik niet. Ik ben namelijk maar 1.56 lang.
Voor het fietsen heb ik deze niet nodig; want ik heb een fiets met trapondersteuning waarmee ik een klein parcours af leg en zeker geen cols. Toch wil ik vertellen, dat ik de website een warm hart toe draag en dat ook niet voor mij houd.
Onlangs de website aanbevolen aan de assistente van mijn huisarts. Volop kennis van het hart en hartziekten o.a. hoe reanimeren en werkt een AED zo??
Kortom er is veel aan kennis te halen op deze site en staat je vraag er niet
bij dan kun je deze natuurlijk(altijd) stellen.
Hartelijk dank,

J.Huiskes

16:57 11/11/2016

Frank Ros

Na mijn hartklepvervanging in 2014 heb ik erg veel informatie kunnen vinden op hart.volgers. Ook zelf een aantal vragen gesteld welke steeds snel werden beantwoord. Het mooie van hart.volgers is dat artsen jouw vragen beantwoorden. In de meeste gevallen hebben cardiologen maar beperkte tijd ingepland en na een bezoek blijf je vaak met nog wat vragen zitten. Een medium als hart.volgers is hier uitermate voor geschikt om antwoorden te krijgen op jouw vragen. De mogelijkheid om mede lotgenoten te vragen is uiteraard ook heel handig.

Over het fietstenue: Die is uiteraard welkom. Na mijn klepvervanging in 2014 is mijn conditie weer helemaal hersteld. Ik heb dit jaar al meer dan 11.000km gefietst en ik kan zeggen dat ik tijdens dagelijkse bezigheden en met sport geen enkel probleem meer ondervind van de aortaklepvernauwing die ik heb gehad,

18:34 11/11/2016

Fred Verboon

IK RAAD HARTVOLGER AAN OMDAT DIT FORUM EEN SCHAT AAN ERVARINGEN DEELT WAAR JE WAT AAN HEBT, VEEL SITES GEVEN WEL INFORMATIE, MAAR VANUIT DE ARTS GEZIEN. BIJ HARTVOLGERS LEES JE VEEL OVER ERVARINGEN VAN PATIËNTEN. DIT IS, ZEKER OMDAT HET DOOR EEN ARTS WORDT GEZIEN, EEN HEEL FIJNE BEVESTIGING VAN JE PROBLEEM. IK ZELF HEB 2 JAAR TERUG 9 STENTS GEKREGEN BINNEN EEN WEEK, EN HEB VEEL KLACHTEN GEHAD DE AFGELOPEN 2 JAAR. NU GAAT HET GOED NA WEER EEN CATHETHERISATIE EN DE VERHALEN BIJ HARTVOLGERS HEB IK ER WEER VOLDOENDE VERTROUWEN IN

09:14 12/11/2016

Cees Salentijn

Ik raad hartvolgers aan omdat de lotgenoten verhalen en vragen door de cardiologen in begrijpelijke taal in medisch perspectief worden geplaatst. Dat is grote winst t.o.v lotgenoten sites waar alleen patienten met al hun (horror) verhalen aan bod komen.
Bovendien is de achtergrond informatie die regelmatig gepubliceerd wordt interessant en can goed niveau..

16:40 12/11/2016

rustven

Hartvolgers is voor mij persoonlijk maar ook voor de familie heel nuttig geweest en is nog steeds nuttig!
Na het plaatsen van mijn stents in januari 2016 merkte ik na enkele maanden dat het niet goed ging. Mijn vragen en zorgen op hartvolgers geplaatst waarna ik zeer snel concrete antwoorden kreeg en ik actie heb ondernomen richting mijn cardioloog.
In juli resulteerde dit in een bypass operatie. Naast de info van het ziekenhuis heb ik ook veel aanvullende info van deze website gehaald en kennis kunnen nemen van ervaringen van lotgenoten.

Kort gezegd: DEZE WEBSITE IS ABSOLUUT EEN AANRADER!

11:43 13/11/2016

• meer