Wat wilt u horen in 2017? | Forum

Terug

Forum

14:12 23/12/2016

Wat wilt u horen in 2017?

Aan het einde van dit jaar, willen we u vragen:

Waar moeten we het meer over hebben?

Welke onderwerpen ontbreken er nog?

Heeft u andere tips voor ons?

Laat ze hieronder achter in de comments. Heel erg bedankt!

0
16

Je moet Inloggen om te reageren

wicherp

Bedankt doktoren, en medewerkers van deze site dat ten eerste! Persoonlijk al best wat verassende onderwerpen gelezen en tof om te zien dat er mensen zijn die snappen wat je meemaakt. Ik denk dat het belang van deze site erg door de ‘zorg’ word onderschat. Mensen hebben nou eenmaal soms een beetje extra aandacht nodig. Als je thuis komt na een bezoek aan je cardioloog heb je vaak toch nog vragen, daar komt het belang van deze site om de hoek kijken. Suggesties heb ik wel maar in eerste opzet is het idee van de site goed. Eerder zei ik al eens dat er technisch dingen beter/handiger kunnen ook promotie is belangrijk denk ik. Ik kwam eigenlijk pas laat achter het bestaan van de site (kan ook aan mij liggen ). Ik zou mensen meteen na een operatie een briefje meegeven en vragen of ze hun ervaringen (goed, slecht of over de operatie op zich) willen opschrijven. Maar nogmaals tof dat jullie de moeite nemen! Goede jaarwisseling ciao, Wicher

17:07 23/12/2016

Wim Kieboom

Voedingsgeneeskunde.
gebruik van o.a vitamines k2, taurine, Magnesium

Vitamine D, Q10,
L-carnitine

Wat kan het allemaal betekenen voor de gezondheid.
Meer onderzoek naar rode gist rijst voor iedereen die moeite en klachten heeft door gebruik van statines.

{ Zelf gebruik ik ruim een jaar rode gist rijst met goede resultaten ( ldl 2.1 ) alles met de huisarts overlegd! }

Gebruik van cbd olie ( medihemp ) .

Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding". Deze stelling werd ruim 2300 jaar geleden door Hippocrates bedacht en is tegenwoordig nog steeds actueel.

21:58 23/12/2016

Wim Kieboom

Voedingsgeneeskunde.
gebruik van o.a vitamines k2, taurine, Magnesium

Vitamine D, Q10,
L-carnitine

Wat kan het allemaal betekenen voor de gezondheid.
Meer onderzoek naar rode gist rijst voor iedereen die moeite en klachten heeft door gebruik van statines.

{ Zelf gebruik ik ruim een jaar rode gist rijst met goede resultaten ( ldl 2.1 ) alles met de huisarts overlegd! }

Gebruik van cbd olie ( medihemp ) .

Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding". Deze stelling werd ruim 2300 jaar geleden door Hippocrates bedacht en is tegenwoordig nog steeds actueel.

21:58 23/12/2016

R vG

Een uitgebreid item over statines zou welkom zijn: nut/noodzaak, alternatieven, maar vooral bijwerkingen (spierpijn); wat is hier aan te doen? wat als meerdere statines klachten geven? (lichte) klachten accepteren of bij klachten altijd verder zoeken (therapietrouw)? nieuwe ontwikkelingen zoals pcsk9-remmers? rol van ezetimibe? etc

16:10 24/12/2016

Henk ten Oever

Over de grote onbekende voor velen, weet ik uit ervaring en talloze vragen van mensen uit Nederland en Vlaanderen met chronisch boezemfibrilleren: de his-ablatie. Daarover bestaat nog steeds kennelijk zoveel onduidelijkheid en onzekerheid bij mensen met chronisch fibrilleren. Terwijl de his-ablatie een zegen kan zijn, kan ik uit ervaring verzekeren.

18:39 24/12/2016

• meer