Welk medicijn? | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

15:15 25/12/2016

Welk medicijn?

Geachte dokter,

Omdat ik bij het gebruik van Metropolol verward was en moeite met praten kreeg kreeg ik na 50 mgmetropolol nu 50 mg anetolol,ik gbruik dit nu 2 weken en krijg nu ineens hele droge ogen,een opgezet wit gezicht met witte lippen wat s,avons rood vlekkerig wordt,veel niezen en rare plekken op mijn handen van ameodaron verbrandde ik bij de minste zon,van iserbirtan kreeg ik ook een heel opgezet rood gezicht,aprovel was beter maar wat moet ik nu,ik wordt er wanhopig van je krijgt geen rust op deze manier zou 25 mg anetolol beter werken zonder veel bijwerkingen of wat zou ik anders kunnen nemen?in maart heb ik pas weer een afspraak met de cardioloog,moet ik nu naar de huisarts gaan?je voelt je zo aan je lot overgelaten en moet het zelf maar uitvogelen.Ik heb 45 jaar gewerkt en wil graag met mijn camper weg maar zo komt het er nooit van met al die weken die tussen de afspraken liggen en je komt er maar niet uit,wat raadt u mij aan?

Vr.groet,

Fred Bakker

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Ik raad u aan om snel een dokter te spreken om dit op te lossen; praktisch gezien zal dat de husiarts zijn omdat die gelukkig beter toegerust zijn om u snel te zien.
Ik denk dat verlagen van de atenolol zou kunnen helpen, maar ik weet niet of het verantwoord is om dat ook echt te doen. Ik ken uw cardiologisch probleem niet goed genoeg om een goed antwoord te geven. Ik ga er van uit dat uw huisarts op de hoogte is van uw cardiologische probleem en dat hij of zij dan een goede beslissing kan nemen.
Straks weer veel mooie reizen met uw camper toegewenst!

10:36 27/12/2016