Medicijnen | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

11:51 31/12/2016

Medicijnen

Ik heb van de cardioloog eerst metropolol gehad ik werd hier verward, bleek en een opgezet gezicht van,verstopte neus of ik zwaar verkouden was,rode ogen,de cardioloog herkende deze bijwerkingen niet,hij zei wel het werkt op je hersens en nu geef ik je dan atenolol,ik ben niet meer zo verward maar het opgezette gezicht met rode gloed blijft,als ik 2 slokjes bier op heb slaan de vlammen mij uit sta ik echt knalrood in brand,voor mijn gevoel zit mijn hoofd vol vocht is ook dik.omdat ik niet weer naar de cardioloog wilde ben ik naar de huisarts gegaan,moest ik bloedprikken voor een traag werkende schildklier,de uitslag was het leek erop??? waar slaat dat op over 6 weken weer prikken en ik zit maar met dat dikke volle hoofd wat moet ik toch?

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Otterspoor

Geachte heer/mevrouw,

Soms is het inderdaad de moeite waard om de metoprolol om te zetten naar atenolol als er sprake is van bijwerkingen zoals moeheid, lusteloosheid en aanverwante klachten. Het opgezette gezicht en de rode gloed kan ik niet door deze medicijnen verklaren. Mogelijk kunt u deze vraag op ons forum stellen om te kijken of anderen deze bijwerking kennen. Uw eigen huisarts en/of specialist zijn de aangewezen personen om dit bij u te onderzoeken. Dit is vanaf deze plek onmogelijk.

vriendelijke groeten en een gezond 2017!

vriendelijke groeten,

Luuk Otterspoor

15:10 01/01/2017

Fred Bakker

Dank voor uw bericht,ik zal het op het forum vragen.
U ook de beste wensen voor 2017.
Vr.groet,
Fred Bakker

16:40 02/01/2017