Injectie hart? | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

13:34 25/02/2017

Injectie hart?

september heb ik een hartstilstand gehad door een medische fout. De reanimatie was heftig.Ik zag bont en blauw,ribben waren gebroken,en borstbeen gescheurd.Nu zaten er naast mijn borst 3 gaatjes.Het enige wat ik er uit kan opmaken is dat ik een adrealine injectie heb gekregen in het hart.Maar ik krijg van niemand een antwoord.Ze hebben geen idee wat dat is????? Ook was het  gevolg een gebroken hart.

 

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Hans Post

Beste mijnheer of mevrouw, ik zie dat uw vraag door mijn vakantie nog steeds openstaat, waarvoor excuses. Ik vind het op grond van wat u schrijft moeilijk om een oordeel te vormen over wat er gebeurd is. Adrenaline-injecties in het hart worden eigenlijk nooit meer uitgevoerd. Maar mocht u twijelen dan kunt u samen met uw cardioloog (of desnoods zonder hem/haar) uw dossier inzien, met daarin het verslag van uw reanimatieprocedure. Dat is uw recht.

10:01 13/03/2017