Medicatie na bezoek hartbewaking | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

10:10 01/04/2017

Medicatie na bezoek hartbewaking

Omdat ik ineens veel last kreeg van constante overslagen van de boezem gepaard gaande met heel hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag werd ik op de hartbewaking van het olvg opgenomen.ik was de dag ervoor na bezoek aan de cardioloog overgestapt van 50 mg atenolol naar 75 mg metropolol en de pacemakerinstellingen waren veranderd dus ik dacht misschien heeft dat ermee te maken ik kon na 2 uur weer naar huis en kreeg 100 tabletten metropolol mee en moest nu 150 mg per dag nemen toen ik zei dat ik het daar niet mee eens was en de volgende dag liever mrt mijn cardioloog wilde overleggen werd de stagearts erg boos en zei heel bits u bent nu hier en dit beslis ik.ik vond het zo raar,heb nog geen contact met mijn cardioloog gehad maar heb gewoon mijn 50 mg metropolol genomen en alles is weer prima deze dokter kent mijn geschiedenis helemaal niet en beslist even wat ik voor 3 maanden in moet nemen is dit normaal?hij nam het mij erg kwalijk dat ik dit liever even met mijn eigen arts wilde doorpraten.

Vr.groeten,

Fred Bakker

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Wat vervelend dat u zo'n slechte ervaring had.
Communicatie is erg belangrijk maar soms ook moeilijk voor de zorgverleners. Ik ken de achtergronden niet, maar ik wil u vragen om het in ieder geval met uw cardioloog te bespreken. Deze stage-arts zal nog onervaren zijn, maar daar hoeft u niet de dupe van te zijn. Ik verwacht dat uw cardioloog dat zal terugkoppelen aan de stage-arts zodat deze dicht realiseert wat de consequenties zijn van dergelijk gedrag.
Overslagen uit de boezem zijn gelukkig niet gevaarlijk, soms wel hinderlijk.

15:51 01/04/2017