hartoverslag | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

19:13 05/04/2017

hartoverslag

ik heb behoorlijk last van hart overslag nu 

ik word er erg nerveus van  weet iemand raad 

groeten alie 

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Cassandra Hoorn

Beste Alie,

Overslagen kunnen inderdaad heel veel klachten veroorzaken. Iedereen heeft oveslagen, alleen sommige mensen hebben er heel veel en voelen ze ook nog. We weten niet waarom dat is.

Mochten de hartoverslagen echt overmatig voorkomen (>7000 per dag), dan zou een ablatie een goede optie voor u kunnen zijn. De cardioloog zoekt dan naar het plekje waar de overslagen vandaan komen, en schakelt dat uit. Het gebeurt wel eens dat iemand tijdens de procedure geen enkele overslag heeft, en dan kunnen ze niets doen, maar heel vaak lukt het dan wel een tweede keer.

Probeer er niet teveel aan te denken,u zult merken dat als u erop let u ze alleen maar vaker en beter zult voelen. Als u het idee heeft dat de overslagen echt overmatig voorkomen (zoals hierboven beschreven), zou ik u adviseren contact op te nemen met uw cardioloog of huisarts om te bespreken of ablatie mogelijk is.

Veel sterkte!

07:47 06/04/2017

Alie de Sterke

dank je wel cassandra

ik heb ondertussen in het ziekenhuis gelegen

ik kreeg erge druk pijn op de borst

na onderzoek en fietstest denken artsen dat ik zuurstof te weinig heb nu krijg ik een niclaiere onderzoek hopelijk kunnen ze iets doen groeten alie

18:11 07/04/2017