Hier wordt gestookt op behandeld hout. Het gaat hier om geïmpregneerd hout. Dit hout kan behandeld zijn met Chroom-6 en Arsenicum. Ik vroeg me af welke gezondheidsrisico's wij lopen als dit verbrand wordt? Degene die dit verbrand wil zijn/haar gedrag helaas niet veranderderen omdat hij zodoende de woning gratis kan verwarmen.
Sinds ik ß-blokkers slik heb ik slaapstoornissen. Moeilijk inslapen en veel dromen, die soms levens echt lijken. Ik had dit met metoprolol en in mindere mate met de originele selokeen ...
Hallo beste mensen, ik ben 53 jaar. Heb op mijn 51e een hartinfarct (voorwand) gehad. Er is een stent gezet en er is verder geen of verwaarloosbare hartschade. Ik heb ...
Hier wordt gestookt op behandeld hout. Het gaat hier om geïmpregneerd hout. Dit hout kan behandeld zijn met Chroom-6 en Arsenicum. Ik vroeg me af welke gezondheidsrisico's wij lopen als dit verbrand wordt? Degene die dit verbrand wil zijn/haar gedrag helaas niet veranderderen omdat hij zodoende de woning gratis kan verwarmen.
Je moet Inloggen om te reageren
Maria Van Eijck
Ik begrijp uw vraag. De vraag die stelt is niet geschikt voor de site van hart volgers.
17:30 23/05/2017
Bennie Boonstra
Volgens GGD milieuarts veroorzaakt houtrook o.a. hart en vaatziekten. Mijn inziens hoort het hier wel thuis.
22:45 25/05/2017
Bennie Boonstra
Zie ook https://www.hartstichting.nl/risicofactoren/fijnstof
22:47 25/05/2017
Bijlagen: