Extrasystolen door bloeddrukmedicatie | Forum

Terug

Forum

08:05 26/07/2017

Extrasystolen door bloeddrukmedicatie

Goedemorgen Een tijdje geleden postte ik dat ik reeds 3 maanden elke avond in rust extraslagen of trillingen had. Ik nam toen bisoprolol 5mg. Uiteindelijk toch naar de arts geweest en hij zei me dat het kon dat bisoprolol deze slagen versterkte . Na het stoppen en het starten met lercanidipine 10mg heb ik in een hele maand en half 1 overslag gehad en savonds niets. Sinds gisteren is het opnieuw begonnen. Deze slagen voelen dus niet als een normale overslag, maar als een spiertrilling zoals je die ook in een been zou kunnen hebben. Als ik men pols voel heb ik effectief wel een extra samentrekking met een pauze en dan weer een normaal ritme. Dit dan soms enkele keren achter elkaar en dan weer een paar minuten niets enz. Ik word echt moedeloos en ben erg angstig. Kan dit effectief door de medicatie komen? Wat kan ik best ondernemen?
0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Feetje

Bètablokkers en calciumblokkers zorgen voor tekorten aan allerlei voedingsstoffen, waaronder Q10, en remmen de aanmaak van melatonine. Dit alles kan klachten geven.
Wat je kan doen is in elk geval je gezondheid ondersteunen door een evenwichtig voedingspatroon. Beter complexe koolhydraten dan snelle suikers. Tyraminerijke voedingsmiddelen, zoals kaas en zuurdesem, kunnen ontregelend werken. Diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen je hele gezondheid ondersteunen.
Medicatie in overleg met arts.

20:39 01/05/2018