PV isolatie | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

13:07 02/08/2017

PV isolatie

17 Juli 2017 heb ik een PV-isoltiebehandeling gehad. Ivm met een nabloeding in de lies, moest ik een nacht in het CZE blijven.  Een week later kreeg ik weer last van Boesemfibrileren en na telefonisch contact met de poli, heb ik een Flecaniide 100 mgr. genomen. Na een uur of drie was de hartslag weer regelmatig. Ik neem 1 x daags lisopronil 10 mgr. voor de bloeddruk en Pradaxa 110mgr. 2 x daags.

Mijn vraag: Hoe lang duurt het voordat we keunnen stellen dat de ingreep voor 100% gelslaagd is?

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Maria Van Eijck

Hallo.

Het duurt enkele maanden voordat er defenitief gezegd kan worden dat de pv-isolatie geslaagd is. In deze tijd krijgt u vaak nog uw ritme medicatie voor geschreven. Tijdens de pv-isolatie worden er littekentjes na een aantal maanden zou je minder last van de extra slagen moeten hebben. Het gebeurd dat mensen vaker terug moeten komen voor een behandeling. Bij patiënten die de eerste keer komen ligt het slaging percentage op 60-80%.
Hopelijk gaat het met uw lies ook beter en heeft u geen blauwe liezen over gehouden. Want dat duurt ook even voordat dit helemaal weg getrokken is.

13:43 02/08/2017