Anvrt??? | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

19:13 06/01/2018

Anvrt???

Beste meneer/mevrouw, Op oudejaarsavond versnelde mijn hart ook ineens na het eten van 2 oliebollen, daarvoor had ik wel wat spanning. Het duurde 5 uur voordat ik weer een normaal ritme heb gekregen. Ik had een hartslag van 90/95 in rust. Is dit nou ook anvrt? En kan ik dan ook een tabletje verapamil 80 Mg nemen? Kan een hoge hartslag op den duur ook meer schade aanrichten? Ik ben nog geen 30. Maak me nu wel een beetje zorgen. Zou stress van invloed kunnen zijn op een 5 uur durende verhoogde hartslag? Wellicht kunt u een antwoord geven op mijn vragen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Anne

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Maakt u zich in de eerste plaats geen zorgen.
Ik kan helaas uw vragen zo niet beantwoorden. Ik heb daarvoor veel meer medische informatie nodig. Bovendien kan ik u niet behandelen via deze website; daarvoor is het niet bedoeld.
Ik raad u aan om alleen als het zich nog eens herhaald naar een arts te gaan. Het hart is geen Zwitsers uurwerk. Het hartritme kan wel eens onregelmatig zijn of versnellen. Een frequentie van 90-95 kan geen AVNRT zijn; dat gaat altijd veel sneller.

10:21 07/01/2018