Aanhoudend ongemak in borst | Forum

Terug

Forum

14:30 09/02/2018

Aanhoudend ongemak in borst

Hallo, Ik schrijf dit bericht omdat ik niet over mijn ongerustheid heen kom. In december merkte ik af en toe pijn naast men borstbeen links. Zowat op en af krampend blauwe plekkenpijn. Sinds 2 weken heb ik pijn in men rug, ribben soms links en soms rechts, naast het borstbeen soms links en soms rechts. Soms centraal achter het borstbeen. Ik ben niet kortademig en ik heb geen klachten tijdens het sporten of toch niet ernstig. Hoogstens een gewaarwording. Het doet ook niet allemaal echt pijn, maar is erg lastig. Doffe soms licht krampende pijn. Soms ook naar de bovenarm langs de oksel. Vorig jaar heb ik een maximale inspanningsproef gedaan ekg rust en inspanning enz. en alles was prima in orde. Voor een overslag ook een 24h holter en alles ok. Ik ben vorige week bij de huisarts geweest hiermee en ze zei me dat mijn hart prima is, dat dit op een jaar als 33 jarige ook niet plots kan dichtslibben. Cholesterol is perfect. Ze zei me ook dat ik een probleem aan het hart eerst zou voelen tijdens mijn looptrainingen of fitness. Ze heeft me ostheopatie voorgeschreven om mijn thorax los te maken. Gisteren de eerste sessie gehad en vandaag is alles stijf. Toch voel ik de pijntjes en soms licht krampende zeurende pijn nog af en toe erdoor. Ook niet heel de dag. Ik ben hier zo op gefixeert en ben zo ongerust dat ik hier raad wil vragen. Zou u toch een afspraak bij een cardioloog afdwingen bij de arts of zou dit echt spier en spanningsgerelateerd kunnen zijn. Ik ben het zo beu mezelf elke dag te moeten overtuigen dat ik niets aan mijn hart heb en dat het spieren zijn of zelfs psychologisch. Ik kan dit zonder zekerheid maar moeilijk loslaten. Ik kan de pijn ook niet echt triggeren door een bepaalde beweging te maken. Soms als ik even zon scheut heb beterd het wel als ik eens rek of mezelf verzet. Bedankt voor enige raad en hulp.
1
11

Je moet Inloggen om te reageren

johannaxx

Beste,