vraag | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

19:47 14/02/2018

vraag

dank je maria 

maar waar komt die zware moeheid en pijn dan vandaan 

kan door de maag en tietze komen lijkt dat allemaal op elkaar het is een naar iets  

en johanna ik ben inderdaad bang dat het van de amiodaron komt maar de arts durft er niet mee te stoppen omdat ik ernstige atrium fibrelatie heeft en nog andere hartproblemen iets met hartklep en na mijn stents catheterisatie hebben ze nog iets gezien  waar ze niets aan durven te doen ,en hier word ik echt ongerust door maar ik word een dagje ouder ,dus dat zal er ook wat mee te maken hebben  we hebben een heftig jaar achter de rug mijn broer 67 overleden aan  huntington een paar maanden er na mijn zus 65 na hart catheterisatie kreeg ze last van de longen en artsen deden niets  ,drie weken later was ze overleden aan een agressieve kanker daarna kreeg ik weer een hartinfarct en later weer toen ben ik geholpen mijn ouders  hadden acht kinderen  waar van ik de oudste ben alles wat er over is zijn mijn jongste broertje en zusje en een broer in australie 1 jaar jonger dan ik die ook een agressieve kanker heeft op een gegeven moment waren mijn zusje en broer en ik helemaal over onze toeren en ik denk dat dit mij de das om deed tot overmaat kwam mijn oudste zoon vlak voor het nieuwe jaar met een zwaar hart infarct in het ziekenhuisterecht hij kreeg 4 stents gelukkig gaat het nu goed met hem ,maar de angst zit ook diep in hem dus door dit alles zit ik er  door bedankt voor het luisteren sorry voor ditlange verhaal gr alie 

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Maria Van Eijck

Beste Alie,

Waar de moeheid en de pijn klachten precies vandaan komen, durf ik niet te zeggen. De maagklachten kunnen aanvoelen als pijn klachten. Als ik zo hoor wat u allemaal mee gemaakt heeft is dat niet niks. En dat geeft Stress en spanning. En dat werkt helaas niet positief op hartklachten en maagklachten. Ik hoop dat er snel verbetering op gaat treden in uw leven en de klachten die u ervaart.

Maria

08:35 15/02/2018

johannaxx

Alie,
Wat een verdriet en zorgen allemaal,ik hoop dat de nucleaire scan iets oplevert,zodat je van die klachten af bent,dat zal iets verlichting geven
Heel veel sterkte met alles!

16:44 15/02/2018