ik heb een ablatie ondergaan, is goed gelukt maar af en toe, meestal rond een uur of 7 savonds, gaat mijn harte weer ff op hol duurd nooit lang maar ik schrik wel. Is dit normaal.
Of deze klachten normaal zijn hangt van een aantal factoren af, enerzijds wat de oorzaak is van deze klachten en anderzijds voor welke ritmstoornis U behandeld bent. In het algemeen zou ik mij geen zorgen maken, zeker als de klachten nu anders zijn dan voor de ablatie. Bespreek de klachten binnenkort met Uw eigen cardioloog. Succes!
Ik ben Thea en ik ben 53 jaar.De problemen begonnen bij mij in Januari 2011. Ik werd kortademig en (vooral `sNachts) benauwd en daarbij erg moe en kramp/pijn in mijn ...
Beste mensen,Sinds 2010 gebuik ik 200mg flecainide en 5mg bisoprolol i.v.m. AF. Ik merk dat ik last heb van extreme warmte en tranpireren. Terwijl een ieder met een vest of ...
ik heb een ablatie ondergaan, is goed gelukt maar af en toe, meestal rond een uur of 7 savonds, gaat mijn harte weer ff op hol duurd nooit lang maar ik schrik wel. Is dit normaal.
Je moet Inloggen om te reageren
Pepijn Van der Voort
Of deze klachten normaal zijn hangt van een aantal factoren af, enerzijds wat de oorzaak is van deze klachten en anderzijds voor welke ritmstoornis U behandeld bent.
In het algemeen zou ik mij geen zorgen maken, zeker als de klachten nu anders zijn dan voor de ablatie. Bespreek de klachten binnenkort met Uw eigen cardioloog. Succes!
13:41 28/03/2018