Ritmestoornis | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

08:58 07/04/2018

Ritmestoornis

Deze vraag is voor dr. Dekker

Ik heb in december jl mijn 5de ablatie gehad, door u uitgevoerd. Ik ben I maart op controle geweest. Voelde me helemaal prima, als nooit nooit tevoren dacht ik. Medicatie helemaal afgebouwd, heb nu alleen nog Eliquis en Vagrcor.

Gisteravond weer heel erg veel problemen gehad met de ritmestoornis, hartslag liep op naar 216 bpm en dan weer terug naar 62 bpm. Zo bleef het de hele avond. Ik heb op het punt gestaan om 112 te bellen omdat het ook echt zwart voor mijn ogen begon te worden en ik erg duizelig werd. 

Ik ben om 23.00 uur naar bed gegaan en na ongeveer half uurtje viel ik in slaap. Nu, zaterdagochtend voel ik me weer prima.

wat moet ik nu doen Lucas?

 

Hartelijke groet,

Wim van Stiphout

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Geachte heer van Stiphout,

Jammer om te horen dat u weer ritmestoornissen heeft gevoeld.
Het valt buiten de doelstellingen van deze website om een individueel behandel-advies te geven, laat staan als het om acute situaties gaat.
Deze website gaat over het delen van kennis en ervaringen tussen patiënten, familie-leden, geïnteresseerden en dokters.
Ik hoop dat u begrijpt dat ik uw vraag dus niet gericht kan beantwoorden, anders dan nu niets te doen en gewoon af te wachten, In de eerste weken na sommige behandelingen kan nog wel eens een ritmestoornis optreden.
Ik kan alleen verantwoordelijkheid nemen voor medische behandeling als dokter vanuit het Catharina-ziekenhuis en niet als deelnemer op deze website.

17:48 09/04/2018