Hartoverslagen | Forum

Terug

Forum

15:59 25/04/2018

Hartoverslagen

Hallo, Ik heb sinds 2,5 jaar overslagen. Ik ben ze gaan voelen toen ik op de bank zat, ik heb toen diezelfde dag nog een afspraak gemaakt bij de dokter. De dokter heeft toen geluisterd, we hebben toen een gesprek gehad en die vertelde mij dat het volkomen onschuldig is. Voor de zekerheid heb ik wel een ecg laten maken, deze zag er goed uit. Ik merk dat het wel een cirkeltje is waar ik in zit. Soms heb ik dagen geen last, maar als ik dan een dagje vermoeid ben, en er dan weer aan gaan denken, dan merk ik dat ze terug komen. Mijn vraag is in hoeverre overslagen gevaarlijk zijn, en waar ik op kan letten om ze zo min mogelijk te hebben. Ik ben voor de rest gezond, en mijn conditie is prima. Mvg
0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Feetje

Je zegt dat je gezond bent maar als je klachten hebt wil dat zeggen dat er iets toch niet helemaal goed zit. Je voedingspatroon is van invloed. Veel mensen zeggen gezond te eten maar kan nog tegenvallen. Vaak teveel suiker. Ook toevoegingen als smaakversterker, zoetstoffen enz. Tyraminerijke voedingsmiddelen kunnen de bloeddruk opstuwen.
Verder kunnen er tekorten aan diverse voedingsstoffen een rol spelen. zoals magnesium. bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten. En waardoor voel je je moe? toch teveel hooi op je vork?

20:19 01/05/2018