Ablatie | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

19:17 02/06/2018

Ablatie

Ongeveer 2,5 jaar geleden heb ik een ablatie laten doen. na het herstel voelde ik me al heel snel super goed, en voor een jaar bleef dat ook zo.

maar helaas na dat jaar kreeg ik last van overslag en deze is regelmatig en zowel overdag als s'nachts.dus zowel in rust als bij aktiviteit.

op dit moment vind ik het erg slecht gaan ben al moe als ik opsta, ik wandel graag maar oook dat lukt me niet echt goed. fietsen is zwaar en moeizaam en dan heb i echt hartkloppingen. ik werk 24 uur per week in de zorg maar ook dat is steeds zwaarder aan het worden. ik word hier erg onzeker en emotioneel van daar ik zo graag alles gewoon wil kunnen en dat lukt me nu niet. IS HIER IETS AAN TE DOEN!!!

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Pepijn Van der Voort

Of er iets aan te doen is hangt af van de volgende factoren, (1) het is belangrijk te weten welke ritmestoornis U nu hebt, en (2) voor welke ritmestoornis U enkele jaren geleden bent behandeld. En als we iets aan de ritmestoornis zouden kunnen doen, is nog de vraag of de moeheid alleen van de ritmestoornis komt, of dat mogelijk andere factoren ook nog een rol spelen. Over al deze dingen kan ik langs deze weg geen oordeel vormen, maar ik adviseer U deze zaken met Uw eigen cardioloog te bespreken, hij of zij kan hier vast antwoord op geven. Ik hoop dat U zich snel beter voelt!

03:50 03/06/2018