@feetje | Forum

Terug

Forum

20:45 28/06/2018

@feetje

Beste Feetje,

Heb je al eens gevraagd wat je achtergrond is,je vele,vele berichtjes( je reageert zelfs op berichtjes van jaren geleden) over vitaminen en tekorten door medicatie valt toch wel op.Dus was mijn vraag aan jou of je een achtergrond hebt als dietiste/ arts/ voedingsdeskundige?

Hierop geen reactie,wel bij een later berichtje "ik ben ook maar een leek",dus heb je mijn vraag wel gelezen maar ervoor gekozen om niet te reageren

Iedereen is vrij om op dit forum zijn mening te geven,het is tenslotte een openbaar forum

Maar de manier van jou reacties kunnen mensen aansporen voedingssupplementen en vitamines te kopen en dat is niet altijd verstandig want:

Zo snel heeft een mens geen vitaminetekort,en dan is je geld weggegooid

Je moet altijd je vitamines en supplementen bij je eigen apotheek kopen,ook zgn onschuldige supplementen kunnen een wisselwerking veroorzaken met hartmedicatie, je apotheek kan daar op letten

Je kunt door  TEVEEL aan vitamines ook een overdosis krijgen,dan krijg te exact dezelfde klachten alsof je een tekort hebt,zie dan de bomen door het bos maar een te zien....

En wat ik vervelend vind is dat mensen hier hun klacht bespreken/ vraag stellen, of het nu hartfalen/infarct of bijwerkingen medicijnen zijn,jij reageert met een bombardement aan woorden,sorry, dat is ook wel eens misplaatst,patiënten kunnen nl ook de pech hebben dat ze erfelijk belast zijn,en dan is voeding,een goede levensstijl natuurlijk belangrijk,maar ik denk dat de meeste mensen op dit forum wel degelijk snappen

Met vriendelijk groet

0
0

Je moet Inloggen om te reageren