Hartfalen? | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

14:26 16/07/2018

Hartfalen?

Goedendag,

Ik keek op de website www.hartfalen.nl en daaronder staan de aandoeningen en bijna alles was bij mij van toepassing. Zoals vermoidheid, sneller kortademig, opgeswollen voeten soms, dikke buik gekregen, plat liggen is lastig, benauwdheid bij het veterstrikken en vaker plassen.Moet ik me zorgen gaan maken ben rond afgelopen jaar wisseling aan klungelen met mijn gezondheid met 2 keer alvleesklier ontsteking met een operatie na afloop het verwijderen van de galblaas. Wat niet echt lekker is en heb problemen met een snelle stoelgang 

Moet ik mij gaan melden bij de huisarts?

Vriendelijke groet;

Jan Slagter

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Harold Helmes

Beste Jan
Begrijpelijk dat je je zorgen maakt, 2x een alvleesklier ontsteking is niet niks, herstel hiervan kan lang duren, mogelijk speelt dit nog een rol. Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je bekend bent met hartklachten maar omdat je veel klachten herkent die kunnen passen bij hartfalen zou ik inderdaad een keer je huisarts raadplegen, al is het maar ter geruststelling.
Vriendelijke groet, Harold Helmes

16:59 16/07/2018

Jan Slagter

Beste Harold,

Ik heb nog nooit geen hartklachten gehad maar ik ben buschauffeur en kan niet met levens spelen die achter mij zitten. Dus net een afspraak gemaakt bij mijn huis arts.
Vakantie periode en dat kan helaas pas maandag.

Maar dank voor de informatie.

Groet Jan

14:54 17/07/2018