Ablatie | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

13:12 22/07/2018

Ablatie

Geachte heren

Ik heb een ablatie ondergaan voor hartflutters en pui.Na de behandeling kreeg ik te horen dat deze gedeeltelijk geluk was namelijk dat men de 3 de longenven niet volledig kon isoleren,niet bereikbaar .Helaas ben ik inmiddels gestopt met de pradaxa anders kon ik gelijk op de lijst voor een herhaling.Mijn cardioloog heeft inmiddels vast gesteld dat mijn hartritme storingen helaas terug zijn en voorgesteld voor een magneet ablatieMIjn vraag is kan men met een magneet ablatie beter sturen en is dit ook minder risicovol.Tevens had ik ook veel last van mijn maag en darmen met de pradaxa zijn hier ook alternatieven voor .tevens heb ik best wel een lange herstelperiode gehad na mijn ablatie van 7 weken vermoeid ,moet ik hier bij een herhaling op rekenen

Alvast bedankt voor jullie antwoordt 

Mvrgr Fred verwijs (58 JAAR)

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

In een paar ziekenhuizen in Nederland wordt de magneet-techniek gebruikt. Het is een hele mooie techniek, die zeker veilig is. In ervaren handen zijn er hele goede resultaten te behalen. Zoals altijd, is ruime ervaring met de techniek het belangrijkste.
Een lernatieef voor pradaxa is de thrombosedienst of een ander medicijn uit de “pradaxa-familie” (we noemen dat de NOACs of DOACs). Als u wilt veranderen bespreek dat dan met uw behandelend cardioloog.

08:35 23/07/2018