Hartritmestoornissen | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

14:55 12/09/2018

Hartritmestoornissen

ik heb 2 weken geleden een cardioversie gehad. Met 150 gram metropolol en 1 bloedverdunner per dag naar huis gegaan. 2 dagen later had ik het gevoel dat ik alles weer aan kon. Ik voelde me goed. Sinds eind vorige week heb ik weer dezelfde verschijnselen als voor de cardioversie., zoals bijv. Erg moe na het fietsen, terwijl ik een elektrische fiets heb, ik heb er nu ook een flauwe vermoeiende pijn op mijn linkerborst. Mijn sinusritme is prima naar het blijkt. . Ik krijg de volgende maand nog een echo. Zouden deze verschijnselen van de metropolol kunnen komen?

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Metoprolol kan leiden tot een verminderd inspanningsvermogen en gevoel van vermoeidheid. Echter, het kan ook heel goed zijn dat u toch boezemfibrilleren had op het moment van de beschreven klachten, maar dat dat weer gestopt was op het moment dat het hartritme werd gemeten. Verder onderzoek, zoals een Holter, kan straks het antwoord geven.

20:45 12/09/2018