Hart en longen die tegelijk een korte pauze nemen | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

22:49 15/10/2018

Hart en longen die tegelijk een korte pauze nemen

10 jaar geleden ben ik geholpen aan wpw-syndroom doormiddel van ablatie. Aantal jaren geleden heb ik een uitgebreide fietstest gedaan en daar zagen ze dat bij een hogere polsslag hartvibraties. Hiervoor krijg ik een medicijn maar omdat ik van nature een lage pols heb kan die medicijn niet op volle sterkte werken.

Ik heb sinds 2 jaar epilepsie, en slik hiervoor medicijnen. En sinds een jaar merk ik iets raars met mijn hart en longen. Zo nu en dan neemt het hart een korte pauze en tegelijk ook mijn ademhaling. Het lukt mij dan niet om in te ademen, heel vreemd gevoel kan ik je wel zeggen. Is dit bekend?

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Maria Van Eijck

Welke medicatie gebruikt u. Het is moeilijk om uw vraag zo te beantwoorden. Wel lijkt het mij enorm vervelend en beangstigend. Op.het.forum kunt u de vraag ook uitzetten misschien ervaren andere het zelfde.

00:36 16/10/2018

Erik

Metoprolol, Nifedipine, Pantoprazol, Perindopril, Valproinezuur

10:30 16/10/2018