Oorzaak vermoeidheid en slapte na ablatie | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

12:39 15/01/2019

Oorzaak vermoeidheid en slapte na ablatie

Hallo, anderhalve week geleden heb ik een ablatie gehad wegens atypische AVNRT. Van te voren vertelde de cardioloog dat ik op een week verzuim moest rekenen. De pijn op de borst en benauwdheid worden minder, maar ik ben nog ontzettend moe en slap op de benen. Mijn knieën lijken van elastiek en ik moet nog niet aan werken denken.
Inmiddels heb ik op dit forum gelezen dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. 
Wat is de oorzaak van deze vermoeidheid en slapte? 

 

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Ik hoor dit vaker van verder gezonde patiënten na een ablatie wegens AVNRT. Het gaat altijd na een aantal weken weer over.
Maar, het is volstrekt onbegrepen.
Mogelijk kunt u meer reacties van andere mensen na een AVNRT-ablatie krijgen als u uw vraag ook op het forum plaatst.

17:49 15/01/2019

PetraVon

Bedankt voor de reactie. Ik ben nieuw hier, had niet gezien dat dit een andere categorie is dan het forum.
Raar dat het vaker voorkomt maar onbegrepen is. Ik heb voor de ablatie een paar keer een best heftige aanval gehad waar mijn lijf veel van geleden heeft en ook de verapamil die ik een aantal weken geslikt heb, heeft me geen goed gedaan. Voor mijn gevoel ben ik in een niet al te goede conditie de ablatie in gegaan, mogelijk speelt dat ook mee.
Het viel mij in ieder geval erg tegen, vooral omdat van te voren gezegd werd dat ik na een week wel weer aan het werk zou kunnen. Ik was blij te lezen at ik niet de enige ben, maar het blijft erg vervelend. Ik hoop dat het bij mij ook weer vanzelf over gaat!

19:55 15/01/2019