Herstel ma ablatie ivm avnrt | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

00:20 17/02/2019

Herstel ma ablatie ivm avnrt

Goedenavond! 9 dagen geleden heb ik (vrouw, toen nog 37 inmiddels 38) een ablatie ondergaan ivm avnrt. De eerste dagen na de ingreep had ik nog veel last van overslagen en hartkloppingen waarvoor ik dan de oude vertrouwde verapamil maar weer tevoorschijn haalde. Dat is sinds 2 dagen een stuk minder. Wel ben ik heel erg moe en is mijn hartslag in rust erg hoog. Ik werk momenteel nog niet (werk als verpleegkundige). Gisteren heb ik wat licht huishoudelijk werk gedaan en wat gewandeld met de hond. Vandaag ben ik zó moe dat er werkelijk niks uit mijn handen komt. Is dit normaal? Wat kan ik verwachten qua herstel? Ik had voor de ingreep wel dagelijks last van mijn hart (ondanks het gebruik van verapamil 3 x dgs) dat is mijns inziens ook wel een aanslag geweest op mijn gezondheid en energielevel. Wie oh wie heeft hier ervaring mee? En kan me (hopelijk) geruststellen dat dit erbij hoort en ik hopelijk snel weer meer energie heb? Mvg Mendy
0
9

Je moet Inloggen om te reageren

AV

Hey Mendy,
Mag ik vragen waarom je geen roesje kreeg? Ik lees bij velen ook bij AVNRT dat ze toch een roesje krijgen om wat comfortabeler te voelen en lees dat ze ondanks roesje toch de stoornis kunnen oproepen?

21:35 03/03/2019

Hart Patient

Hoi AV,
Als je zenuwachtig bent neem je toch een diazepam lage dosering. In het Catharinaziekenhuis heb ik bij AVNRT geen slokdarmonderzoek gehad. Daar had ik dan het meeste tegenop gezien, en niet voor de ablatie

15:55 11/03/2019

Petra

Hoort erbij helaas. Heb zelf 3 ablatie's gehad. 2x AVNRT en 1x AT..
Met de nodige complicatie's en een totaal verlies van conditie.

De cardio kan prima een lage dosering fentanyl icm diazepam geven tijdens de procedure.
Dat haalt de scherpe kanten er vanaf.

Slokdarm echo is niet gebruikelijk bij AVNRT , wel bij AF of complexere vormen van VT.

17:08 11/03/2019

AV

Hoi Petra en Hart Patiënt,
Heb vandaag met ziekenhuis gebeld en ze hebben het genoteerd alvast in mijn dossier met mijn vraag voor roesje, dus ik hoop op het beste :-).

00:21 12/03/2019