Atriale tachycardie | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

21:53 21/03/2019

Atriale tachycardie

hallo,

Ik denk dat mijn vraag die ik een paar dagen geleden stelde, misschien niet werd geregistreerd, daarom stuur ik ze nog een keertje hieronder door.

Ik had onlangs een EF-onderzoek omdat ik een paar maanden geleden op spoed belandde met hartslag 210. Men ging er vanuit dat ik AVNRT had. De EF had me verteld dat hij dit enkel zou kunnen zien als hij in mijn hart ging kijken. Hij vertelde me dat er 3 mogelijkheden waren: AVNRT of extra circuit of groepje cellen. Na onderzoek bleek dat ik dus het laatste heb, hij noemde dit Atriale Tachycardie en heel waarschijnlijk is 1 plaats dus unifocale en zit ook in de rechterboezem. Hij vertelde me ook dat dit onschuldige stoornis is. Ik ga binnenkort nieuwe ingreep krijgen om dit te behandelen. Omdat ik tijdens vorige EFO veel pijn ondervond, heeft hij ook verteld dat hij dit onder algemene narcose gaat doen en ook omdat het toch lang gaat duren. Ze gaan een 3D mapping doen met ringkatheder en al wat rood kleurt op de mapping dan wegbranden. Zo heb ik het toch begrepen.

mijn vragen:

-is dit echt onschuldig? Kan u dit wat toelichten?

-hoeveel slaagkans heb ik dat dit in 1 keer wordt opgelost?

-heb ikveel kans dat dit onder narcose succesvol kan worden opgewekt (de EF zei wel dat ik tijdens ingreep die ik nu had heel snel in stoornis ging, maar nu was ik heel erg zenuwachtig dus dat speelt ook waarschijnlijk, zo erg dat de sedatie zelfs niet aansloeg)?

-is het mogelijk dat ze er niet gaan aan kunnen omdat het op lastige plaats ligt?

-Heb ik kans dat als ze de AT weghalen dat ik achteraf AF krijg?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Is gisteren beantwoord.

12:26 22/03/2019