Ik heb 10 maanden geleden een ablasie ondergaan. Ik dacht dat Ik geen last meer zou hebben van benauwdheid maar het tegendeel is waar. Ik ben een hardloper maar door deze benauwdheid is het voor mij onmogelijk dit te doen. Ook andere sporten, zwemmen, lukt niet. Kan iemand mij adviseren?
Ik kan u niet adviseren, omdat ik te veel medische gegevens mis. Over het algemeen wordt een ablatie niet gedaan vanwege kortademigheid. Mocht dat wel zo zijn in uw geval, dan is de ablatie mogelijk niet gelukt. Alleen uw eigen cardioloog kan hier antwoord geven.
Hallo ik heb sinds mei hartritmestoornissen en gebruikte metropolol 200 Mg 1x pd. 10 dagen geleden heb ik een cardioversie gehad, helaas na 3x een schok,,toch niet gelukt. Hierna heb ...
Beste Cardiologen,Na een aantal onderzoeken heb ik gister te horen gekregen dat ik een pacemaker zal krijgen. Vorige week bij de cardioloog en die heeft de risico's verteld en het ...
Ik heb 10 maanden geleden een ablasie ondergaan. Ik dacht dat Ik geen last meer zou hebben van benauwdheid maar het tegendeel is waar. Ik ben een hardloper maar door deze benauwdheid is het voor mij onmogelijk dit te doen. Ook andere sporten, zwemmen, lukt niet. Kan iemand mij adviseren?
Je moet Inloggen om te reageren
Lukas Dekker
Ik kan u niet adviseren, omdat ik te veel medische gegevens mis.
Over het algemeen wordt een ablatie niet gedaan vanwege kortademigheid. Mocht dat wel zo zijn in uw geval, dan is de ablatie mogelijk niet gelukt.
Alleen uw eigen cardioloog kan hier antwoord geven.
14:31 21/05/2019