bijwerking medicijnen | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

19:09 03/06/2019

bijwerking medicijnen

Hallo,

Laatste tijd meer last van "licht in het hoofd/neiging tot zwart voor ogen worden"

Krijg je meer last van medicijnbijwerkingen na 4 jaar gebruik van Perindopril 2mg, Metoprolol 50/25mg en Eliquis 5mg?

Of kan het zijn dat de pompfunctie van mijn hart minder wordt?

Ik krijg de medicijnen wegens hartfalen.

 

 

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Francine Steerneman

Het is in de regel niet zo dat je na een bepaalde periode meer last krijgt van bijwerkingen. Wel kan het zo zijn dat er zich in je lichaam veranderingen voordoen bv in de bloeddruk het ritme of de pompfunctie die het nodig maken om te bekijken of de huidige medicatie bijgesteld moet worden. Daarvoor zullen meer gegevens verzameld moeten worden en dat zal dus bij je eigen cardioloog beoordeeld moeten worden.
Succes ermee

19:16 03/06/2019