Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag moest ik een hartfilmpje laten maken ivm een soort druk/pijn op mn borst. Echter niet heel veel pijn.
Uit het hartfilmpje kwam het volgende:
Sinusritme 61/min. Normale hartas. PR 186, QRS 102, QTc 404ms. Diffuus uitgesproken vroege repolarisaties, negatieve T in AVL, tevens iets PTA depressie onderwand.
Nu mag ik pas 16 oktober terug en mag tot die tijd niet intensief sporten en heb bloedverdunners en vaatverwijding pillen. Ik.maak me best zorgen omdat het nog zolang duurt.
Kan u wat zeggen over de uitslag van het ecg?
Dit is een computerbeoordeling van het ECG; vaak is dit vrij goed, maar een beoordeling door een cardioloog is nog wel nodig. PVV de computeruitslag zou ik mij geen zorgen maken, dit is allemaal normaal.
dank je cassandra ik heb een paar keer in het ziekenhuis gelegen met deze klachten ,en die kwamen niet van mijn hart gelukkig ,het kan door spanningen komen van alles ...
ik heb een korte vraag ivm met mijn cholesterol waarden:Mijn cholesterol blijkt wat te hoog te zijn (totale cholesterol = 242mg/dl)De huisarts raadde mij aan wat om op mijn voeding ...
Je moet Inloggen om te reageren
Pepijn Van der Voort
Dit is een computerbeoordeling van het ECG; vaak is dit vrij goed, maar een beoordeling door een cardioloog is nog wel nodig. PVV de computeruitslag zou ik mij geen zorgen maken, dit is allemaal normaal.
09:25 24/09/2019