pradaxa | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

23:44 01/10/2019

pradaxa

mijn vrouw moet een aantal maanden pradaxa gebruiken vanwege een cryo ablatie. Ze heeft erg veel last van de veelgenoemde maagpijn. er was hierover eerder een vraag op dit forum over het gebruik van maagbeschermers, die mijn vrouw ook gebruikt maar zonder veel resultaat; er werd hier inderdaad al door een arts gezegd dat maagbeschermers volgens hem niet zoveel zouden doen.

op een amerikaans forum las ik dat een aantal mensen baat had bij een het goed timen van de inname van pradaxa samen met een maaltijd, waarbij yoghurt misschien beter zou werken dan iets anders, en een half uur voor de maaltijd aritidine. heeft iemand hiermee misschien ervaring? of heeft iemand andere adviezen om de maagpijn te verminderen.

alvast mijn hartelijke dank!

hans

0
2

Je moet Inloggen om te reageren

Francine Steerneman

Goeie vraag! Ik wil je adviseren om deze ook op het forum te plaatsen
Mbv de + bij het kopje forum

09:08 02/10/2019

HansDeVries

NB ik plaatste eerder dit:

mijn vrouw moet een aantal maanden pradaxa gebruiken vanwege een cryo ablatie. Ze heeft erg veel last van de veelgenoemde maagpijn. er was hierover eerder een vraag op dit forum over het gebruik van maagbeschermers, die mijn vrouw ook gebruikt maar zonder veel resultaat; er werd hier al door een arts gezegd dat maagbeschermers volgens hem niet zoveel zouden doen.

Maar mijn vraag aan een arts is: waarom werkt een maagbeschermer niet bij Pradaxa?
Alvast mijn hartelijke dank, Hans.

12:46 02/10/2019