fibrillatie | Vraag het ons

Terug

Vraag het ons

14:17 09/12/2019

fibrillatie

Mij ablatie (PVI) was 2,5 week geleden en sinds afgelopen vrijdag heb ik dagelijk aanvallen van boezemfibrillatie. Die even weggaan en dan opeens weer zijn, best vermoeiend. Nu al 4 dagen achter elkaar. Ik merk ook dat mijn bloeddruk dan omhoog schiet en als het rustig is heb ik juist een extreem lage bloeddruk waardoor ik ook weer heel snel duizelig ben.  De eerste 2 weken had ik dat niet. Hoort dit allemaal bij het genezingsproces van de ablatie?  Ik merk aan mezelf dat het ook beetje onzeker maakt. Ik slik dagelijks 2x40 mg Sotalol. Wie heeft hier ook ervaring mee? Over 2 weken heb ik controle.

0
1

Je moet Inloggen om te reageren

Lukas Dekker

Het kan in de eerste weken na de ablatie voorkomen dat de klachten zelfs erger worden. Het boezemfibrilleren kan nog heel goed in tweede instantie nog verdwijnen. Hou nog even vol.

19:28 09/12/2019